Heeft u een klacht of een slechte ervaring met ActivaSZ? Dat vinden wij erg vervelend. Vul onderstaand formulier in en vermeld daarbij alstublieft uw naam en geboortedatum. Wij nemen dan binnen 24 uur per e-mail contact met u op om naar een oplossing te zoeken.

Let op: de regels van de sociale zekerheid schrijven voor dat u uw klacht of bezwaar in bepaalde gevallen niet bij ons, maar bij andere personen of instanties onder de aandacht moet brengen. Raadpleeg onze Wegwijzer klachten en bezwaren Ziektewet, Wegwijzer klachten en bezwaren WGA of Wegwijzer klachten en bezwaren WW als u dit nog niet heeft gedaan. Zo voorkomt u dat u de verkeerde partij aanspreekt en langer dan nodig is op een oplossing moet wachten.

Heeft u geen klacht maar wel een vraag, dan staat het antwoord wellicht bij de veelgestelde vragen Ziektewetveelgestelde vragen WGA of veelgestelde vragen WW. U kunt uiteraard ook altijd contact opnemen met uw casemanager.

  • Datumnotatie:DD dash MM dash JJJJ